מאתר נזילות מים

מחפש מאתר נזילות מים לאיתור וטיפול בנזילות מים בבית? הגעת למקום הנכון! המומחים לאיתור זמינים לתת שירות מקצועי ואמין בכל רחבי הארץ

רפרוף מהיר

זקוקים לשירות של מאתר נזילות מים? איתור נזילות מים – המומחים לאיתור כאן בשבילכם, זמינים לתת שירות בכל הארץ!

אין מה להגיד שיש מעט דברים מתסכלים יותר מלקבל חשבון מים מנופח בטירוף שלא קשור בשום צורה לכמות הצריכה בפועל של הבית.

הניפוח של החשבונות הללו קשור פעמים רבות לנזילה סמויה בבית או בבניין, שמובילה לעלייה משמעותית בכמות המים שנצרכת על ידי משק הבית, וניתנת לפתרון פשוט אם תאותר בצורה טובה על ידי אינסטלטור מומחה.

במאמר זה תוכלו לקרוא על תהליך האיתור ועל חתימת האינסטלטור על דבר הנזילה – שיכולה לזכות אתכם בכסף רב.

מהי נזילת מים סמויה?

נזילת מים סמויה היא "בריחה" של מים מצנרת הבית, שאיננה נראית לעין באופן ישיר.

הביטויים החיצוניים של נזילה שכזאת יכולים להיות רבים ולכלול בתוכם טפטופים אקראיים, רטיבות בקירות, קילופים או עובש באזורים של הקיר שבדרך כלל לא נחשפים ללחות, שינוי הצבע של מרצפות הרצפה ועוד. 

אחת הדרכים הכי פשוטות לגלות על קיומה של נזילה היא הסתכלות על חשבון המים – כאשר חשבון מים מנופח ויקר מהרגיל (למרות היעדר שינוי בצריכה בפועל) מרמז על נזילה שאתם לא רואים, ושלא תגלו ללא עזרתו של מאתר נזילות מים מקצועי.

איך אוכל לוודא שיש לי נזילה?

אם אתם רוצים לוודא שיש לכם נזילה עוד לפני שאתם מזמינים מאתר נזילות מים מקצועי, אנחנו ממליצים לכם לכבות את כל הברזים בבית ולהסתכל במונה המים (נמצא בדרך כלל בחוץ, בגינת הבניין, או בארון המים בתוך הבניין).

אם מד הצריכה ממשיך לזוז למרות שאין שום ברז דלוק בבית (כולל ברז של מכונת כביסה ודומיה), נראה שיש לכם נזילה סמויה.

אם המד לא זז אבל אתם עדיין שמים לב לבעיות רטיבות הדומות לאלו שצוינו לעיל – נראה שיש לכם בעיה של איטום ולא בעיה של נזילה בצנרת.

מהם הסיכונים בנזילות סמויות?

הרבה אנשים מתבאסים מנזילות סמויות בעיקר בשל חשבון המים היקר מהרגיל אותו הם נדרשים לשלם.

למרות חסרון רציני זה, בעיית הנזילה הסמויה גדולה בהרבה מזו שנוצרת בחשבון המים, ויכולה להוביל לנזק מהותי ומשמעותי לתשתיות הדירה שלכם אם לא תזמינו מאתר נזילות מים.

אחד הסיכונים הללו הוא רטיבות בקירות תומכים של הדירה, שיכולה להוביל לאורך זמן לסכנה של ממש. בדיוק בגלל סכנה זו מומלץ לטפל בבעיה ברגע הזיהוי שלה, כשהכלל העיקרי בבעיות נזילות הוא שבעיה לא מטופלת ממשיכה להחמיר ולהחמיר.

כיצד פועל מאתר נזילות מים?

תהליך איתור הנזילות הוא תהליך רב שלבי:

  1. שלב ראשון – איתור המערכת הנוזלת: ישנן שלוש מערכות מים עיקריות בבית המודרני – מערכת הביוב, מערכת אספקת המים ומערכת ההסקה (שאיננה קיימת בכל הדירות). סוגי הנזילות המאפיינות את המערכות הללו שונות זו מזו באופי הטפטוף ודרך הבדיקה של המערכת לצורך גילוי הנזילה.
  1. שלב שני – איתור המיקום המדויק של הפגיעה בצנרת: לאחר הרצת מים במערכות השונות הגיע הזמן לברר איזה צינור ספציפי בתוך המערכת הוא המקור לנזילה.

בעבר היה מקובל ששלב זה כולל בתוכו תהליך יקר וארוך של הרמת בלטות ושבירת קירות לצורך גילוי הצנרת. כיום פתרון זה לא מקובל כלל וכלל ונהוג לברר את מקור הנזילה בעזרת מערכות טכנולוגיות שונות.

  1. שלב שלישי – איטום הנזילה: השלב הקל ביותר, סוגרים את הנזילה שאותרה.

איתרתי נזילה, האם אוכל לקבל את כספי חזרה מחברת המים?

דבר חשוב שרבים לא יודעים הוא שאפשר לקבל החזר על חלק מחשבון המים ה"מנופח" בעזרת שליחת דו"ח סיכום בדיקה של אינסטלטור לחברת המים. מומלץ לבקש מהאינסטלטור דו"ח מפורט וחתימה.

לסיכום, נזילות סמויות הן מסוכנות ויקרות, ולכן כדאי לטפל בהן בהקדם האפשרי. אם אתם חושדים שיש לכם רטיבות – תפנו עוד היום למאתר נזילות מים מקצועי.