איתור נזילות מים

המקצועיות, הידע והטכנולוגיה המתקדמת של המומחים לאיתור זה השקט הנפשי שלך

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

מכשיר מתקדם לאיתור נזילות בלי לשבור קירות

איתור נזילות בצנרת בצורה מקצועית

בצורה מדויקת ללא שבירה של קירות

צוות מקצועי ומיומן עם ניסיון

כי יש לך על מי לסמוך

שימוש במכשירים המתקדמים ביותר

כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

נזילות מים זה תופעה נפוצה בעיקר במבנים ישנים בהם הצנרת כבר חבולה. יש חברות רבות שמתמחות באיתור נזילות מים ויספקו לכם שירות של תיקון הנזילה. שואלים את עצמכם למה אתם לא יכולים לעשות את זה לבד? זה לא פשוט כמו שזה נראה.

ברוב המקרים לוקח זמן לאנשים לשים לב שבכלל יש נזילה ולקרוא לאינסטלטור לאיתור נזילות – הם שמים לב לעובש או כתם בקיר אך אלה סימפטומים מאוחרים.

התופעות הראשונות שמעידות על נזילה הן עלייה בחשבון המים או ריח של טחב ועוד, אך גם אם תבחינו בתופעות האלה לא תדעו לאתר את הנזילה, ואם לא תאתרו את הנזילה לא תוכלו לתקן אותה.

איתור הנזילה פירושו לזהות איפה בדיוק יש עביה בצנרת ולא איפה התגובה של הנזילה. כדי לזהות איפה הבעיה יש להשתמש במכשירים מיוחדים, הרי הצנרת נמצאת בתוך הקיר.

אז אחרי שהבנתם שאתם פשוט חייבים להזמין חברה לאיתור נזילות בקיר, אנחנו נעשה לכם סדר בכל מה שחשוב לדעת – המחיר, איך לבחור חברה ומהם המכשירים הנצרכים לשם האיתור.

איתור נזילות ללא הרס

כיוון שהנזילה נמצאת בתוך הקיר בעבר היו שוברים את הקיר או המרצפות כדי לאתר אותה ולתקן אותה. החיסרון של זה ברור – נזק אסתטי וכלכלי לבית, כשלעיתים זה בלי סיבה – אם הנזילה לא התרחשה איפה ששברו למשל.

כיום יש מגוון פתרונות הרבה יותר טובים שלא כוללים הרס של הקיר או הרצפה, אך חשוב לציין שיש מקרים שאין דרך להימנע מכך ויש להקשיב להוראות האינסטלטור.

אין אופציה להשאיר את נזילת המים כפי שהיא כיוון שזה יעשה יותר נזק משבירת הקיר. כמו כן, קחו בחשבון בהכלים החדשים עוזרים לאיתור אך לשם התיקון יש צורך לבצע הרס ממוקד בקיר כדי להגיע בדיוק להיכן שהנזילה.

אמנם המכשירים החדשים חוסכים שבר מיותר אך לא ניתן להימנע משבירה של הקיר או הרצפה לשם תיקון הנזילה.

כלים לאיתור נזילות

  1. איתור נזילות על ידי מצלמה טרמית – מכשיר זה מצלם את השטח שבו יש נזילה (הבית או כל מבנה אחר), וסורק אותו על פי הטמפרטורה. במקום שיש נזילה יש טמפרטורה שונה והאינסטלטור לאיתור נזילות ידע להבחין בנזילה על פי הסריקה של הטמפרטורה. זוהי שיטה מצוינת ומדויקת שכל עוד אפשר להשתמש בה כדאי לעשות זאת. המקרים בהם עדיף לבחור בשיטה אחרת היא כשהיא צנרת נמצאת מאחורי קיר כפול או שהמים שזורמים בה תמיד קרים – בשני המקרים המצלמה לא תצליח להבחין בהפרש הטמפרטורות.
  2. חיישן גז – דרך יצירתית נוספת שעוזרת לאיתור נזילות בקיר היא על ידי גז. הגז כידוע חומק מבעד לחורים וחריצים. אם תסגרו את כל המים בבית ותעבירו בצינורות גז הוא יצא במקום בו יש חור (שם הנזילה) והחיישן של האינסטלטור יזהה את הגז שחמק החוצה. אל תדאגו – מדובר בגז חנקן שלא מסוכן בשום צורה ולא משאיר ריח.
  3. מכשיר אקוסטי – דרך נוספת לאיתור נזילות היא מכשיר אקוסטי. מכשיר זה מבחין ברעשים בצלילים שהאוזן האנושית לא שומעת. במקום שיש נזילה יש רעש של טפטוף והמכשיר יזהה את זה גם מבעד לקיר ויאותת.

איתור נזילות מים מחיר

לגבי המחיר חשוב להבהיר שני דברים – הדבר הראשון הוא שלא כל אינסטלטור הוא גם מתקן וגם מאתר. אם אתם יודעים בוודאות שיש לכם נזילה ואתם צריכים תיקון כדאי שתזמינו אחד שעושה את שתי הפעולות כדי לחסוך כסף.

דבר שני הוא שלא תמיד האינסטלטור ימצא את הנזילה, במקרה והיא מאוד מוסתרת וחלשה. חשוב להתכונן למצבים כאלה ולקבוע מראש מחיר לבדיקת הנזילה במידה והוא לא יימצא – בדרך כלל בין 150 שקלים ל- 500 שקלים.

בנוגע למחיר הרגיל של איתור נזילות בקיר שהצליח – העלות היא בין 1200 שלקים ל- 2000 שקלים, תלוי במכשירים הנצרכים לנזילה וברמת הביקוש של האינסטלטור.

אמנם מדובר בהוצאה משמעותית אך אין לכם את הפריבילגיה לוותר עליה, כאמור אתם לא יכולים לעשות את זה לבד.

סיכום – איתור נזילות מים

איתור נזילות זה פעולה שחשוב לעשות אותה מוקדם ככל האפשר כדי למנוע מהמים להזיק למבנה ולדייריו. כיום יש כלים טכנולוגיים שיאתרו את הנזילות וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להזמין חברה מקצועית לאיתור נזילות בקיר.

השירותים שלנו

01

איתור נזילות מים באמצעות מכשור מתקדם ובלי לשבור קירות ללא צורך

02

תיקון נזילות על ידי אינסטלטורים מקצועיים בעלי ניסיון רב

03

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

04

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

מאמרים אחרונים