איתור נזילות במצלמה טרמית

המקצועיות, הידע והטכנולוגיה המתקדמת של המומחים לאיתור זה השקט הנפשי שלך

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

מכשיר מתקדם לאיתור נזילות בלי לשבור קירות

איתור נזילות בצנרת בצורה מקצועית

בצורה מדויקת ללא שבירה של קירות

צוות מקצועי ומיומן עם ניסיון

כי יש לך על מי לסמוך

שימוש במכשירים המתקדמים ביותר

כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

פעמים רבות יש נזילות בצנרת או בקירות של מבנים שונים. הפעם הראשונה ששמים לב לריח מוזר או עובש מעלה את החשש שיש נזילה – ואכן כך ולמעשה הנזילה הייתה שם מזמן.

נזילה מהווה נזק אסתטי, נזק בביטחון של הבניין ונזק לבריאות במקרה של עובש. יש לטפל בנזילה בהקדם האפשרי אך קודם צריך לזהות את השורש שלה ולטפל בו. אם לא מבינים מאיפה הנזילה הגיעה ואיך לעצור אותה לא ניתן לעשות טיפול של ממש. יש לאתר נזילות על ידי הזמנת  איש מקצוע כיוון שזה לא פעולה פשוטה כלל.

איתור נזילות מים בקירות – למה להזמין איש מקצוע?

רבים טועים לחשוב שהמקום של הכתם או העובש הוא המקום של הנזילה כשלמעשה זה לא כך. הכתם הרבה פעמים הוא רק התוצאה ומקור הנזילה רחוק ממנו.

כמו כן, לעיתים אנשים כלל לא מזהים את כל הכתמים בביתם כי רהיטים מסתירים אותם ואז צריך שאיש מקצוע יעשה בדיקה מקיפה של הנזק של הנזילה.

איך אינסטלטור איתור נזילות יבדוק את היכן הנזילה?

על מנת לבדוק יש מספר דרכים. ניתן לשבור חלקים מהקיר על מנת לאתר את הנזילה אך כמובן שעדיף להימנע מכך ככל הניתן בשל הנזק האסתטי והכלכלי. כמו כן, ניתן לבצע בדיקה על ידי החדרת גז. הגז יהיה מרוכז יותר כשיגיע לאזור נוזלי והמכשיר שמראה את רמת הריכוז שלו יראה זאת – אז האינסטלטור לאיתור נזילות ידע שהגיעה למקור הנזילה.

שיטה נוספת היא מגבר אקוסטי. המגבר יודע לזהות רעשים חריגים שאנחנו לא יכולים לשמוע. המגבר יכול לאתר הנזילה בצורה מדויקת למדי.

הפתרון הטוב ביותר – איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות טרמי זה פתרון מצוין כמעט לכל מצב. על ידי מצלמה טרמית שמודדת את החום במרחב ניתן לזהות את מקור הנזילה. המצלמה מראה לאיש המקצוע מפה של האזור המצולם לפי צבעים שמראים דרגות חום.

במקום בו יש מים יש דרגת חום אחרת משאר המרחב אותה איש המקצוע ידע לזהות. לאחר שאיש המקצוע זיהה את המרחב של הנזילה הוא יגיע אליו לשם התיקון במאמץ קטן ככל הניתן.

אם יהיה צורך בשבירת קירות כדי לטפל בנזילה זה יעשה בצורה מבוקרת ומצומצמת והתוצאה תהיה מדהימה.

מתי לא כדאי להשתמש באיתור נזילות טרמי?

יש שני מקרים בהם איתור נזילות במצלמה טרמית זה לא האופציה המתאימה. המקרה הראשון הוא כשהצנרת מונחת מאחורי קיר כפול ואז למצלמה יהיה קשה לאתר את אמת החום באזור הצנרת.

המקרה השני הוא שהצנרת משמשת למים קרים בלבד ואז המצלמה לא תוכל להבין את רמת החום בצורה נכונה.

חוץ מהמקרים הללו מצלמה טרמית היא כלי נהדר לאיתור נזילות בקירות ובכל דבר אחר.

מהר ככל האפשר!

הדבר הכי חשוב בנזילות במבנים הוא לאתר את הנזילה כמה שיותר מהר. אם זיהיתם חשבון מים חריג, ריח של טחב או כל סימן אחר שעלול להעיד על רטיבות כלשהי – כנראה שאתם צריכים להזמין איש מקצוע שינסה לאתר נזילה.

אם תגיבו מהר אתם לא תאפשרו לנזילה לעשות נזק בבית שלכם או בבריאות שלכם, לעיתים הנזק יכול להיות לא הפיך.

איך לבחור אינסטלטור איתור נזילות?

  1. המלצות – כדאי שתזמינו אינסטלטור שידוע כמוצלח. המלצות משקפות את המציאות בצורה טובה. כדאי שתשאלו לקוחות קודמים האם הוא שירותי, נעים, כמה זמן זה דרש וכל מה שחשוב לכם לדעת.
  2. איתור נזילות טרמי – כדאי שתבררו אם לאיש המקצוע יש את האפשרות לבצע בדיקה טרמית בבית שלכם כיוון שזה כלי הבדיקה הטוב ביותר.
  3. מחיר – כיום יש אתרים רבים של אינסטלטורים לאיתור נזילות בקירות וכדומה. אתם תוכלו להשוות הבין המחירים באתרים כדי לעשות את הבחירה הכלכלית הנכונה. חשוב לציין שכדאי להשקיע יותר עבור אינסטלטור שישתמש במצלמה טרמית.

לסיום

איתור נזילות זה נושא חשוב מאוד שאין להקל בו ראש. עליכם להזמין את איש המקצוע הטוב ביותר כדי למנוע נזקים בבריאות וברכוש.

יש שיטות רבות לאיתור נזילות בקירות אך הטובה ביותר היא על ידי מצלמה טרמית כמובן, חוץ מהמצבים שצוינו לעיל. מהרו להזמין איש מקצוע וצמצמו נזקים, בהצלחה!

השירותים שלנו

01

איתור נזילות מים באמצעות מכשור מתקדם ובלי לשבור קירות ללא צורך

02

תיקון נזילות על ידי אינסטלטורים מקצועיים בעלי ניסיון רב

03

גילוי נזילות ללא הרס - בלי בלאגן מיותר ותוך חיסכון כספי

04

איתור נזילות, סתימת נזילות ואיטום - שירות הוליסטי ופתרונות מתקדמים

מאמרים אחרונים