חיפשת חברה לאיתור נזילות? הגעת למקום הנכון!

אם חיפשת חברה לאיתור נזילות - אין ספק שהגעת למקום הנכון. כאן תגלה מדוע המומחים לאיתור הם המובילים בתחום איתור הנזילות בישראל

רפרוף מהיר

אם חיפשת חברה לאיתור נזילות, אין ספק שהגעת למקום הנכון. המומחים לאיתור מעניקים שירות של איתור נזילות מים בכל רחבי הארץ.

הצוותים המקצועיים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ, וזמינים לעבודות של איתור נזילות בלי הרס. איך אנחנו עושים את זה? מאוד פשוט!

חברה לאיתור נזילות במצלמה טרמית

כשמזמינים חברה לאיתור נזילות, כדאי לוודא שמדובר בגוף מקצועי ואמין, שעושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

הצוותים שלנו מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית, שמאפשרת לנו לזהות את מקור הנזילה ואת תנועת המים בצנרת ומחוצה לה גם בלי לשבור את הקיר.

למעשה, אנחנו מתחילים בעבודה ה"מלוכלכת" רק בשלב התיקון! עד שאנחנו לא מזהים את מקור הנזילה באמצעות הציוד המשוכלל שלנו, אנחנו לא מתחילים בשבירת קירות בכלל.

כשמדובר על איתור נזילות, כל אחד יודע שעדיף לשלם קצת יותר בשביל לקבל שירות של מומחים ומקצוענים, מאשר לשלם קצת פחות ולקבל שירות של חאפרים.

בשורה התחתונה, שירות של חאפרים בסוף יעלה לכם הרבה יותר כסף, וגם יעלה לכם בכאב ראש, בבלאגן ובטרטורים שלא נגמרים.

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים חברה לאיתור נזילות?

לפני שאתם מתקשרים להזמין חברה לאיתור נזילות, חשוב לוודא כמה דברים על מנת להיות בטוחים עד כמה שאפשר שהחברה שיצרתם איתה קשר מתאימה לבצע את העבודה בצורה בטובה ביותר:

ציוד מתקדם

בעבר, בשביל לאתר נזילות בצנרת שבתוך הקירות, היה צורך לשבור קירות כדי לזהות את מקור הנזילה. עם השנים, השיטות השתכללו, וכיום ניתן לעשות זאת באמצעות ציוד משוכלל כמו מצלמה טרמית, שבעזרתה ניתן לגלות נזילות בתוך הקיר בלי לשבור אפילו חתיכה קטנה ממנו.

לפני שאתם מזמינים חברה לאיתור נזילות, חשוב לוודא שאנשי המקצוע שיבואו יהיו מצוידים בציוד המתקדם ביותר שיש. הצוותים שלנו ערוכים עם הציוד המתקדם ביותר, ועושים שימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות בכל חלקי הארץ.

ניסיון

אף אחד לא רוצה שבעל מקצוע צעיר יתגלח עליו ויצבור עליו ניסיון. לפני שאתם מזמינים חברה לאיתור נזילות, חשוב לוודא שאנשי המקצוע שלה נהנים מניסיון רב.

אצלנו המומחים לאיתור לא יכול להיות מצב שבו יגיע אליכם איש מקצוע חסר ניסיון. כשאנחנו מקבלים עובד חדש, אנחנו מצמידים אליו את העובדים הוותיקים שלנו לתקופה ארוכה מאוד, עד שהוא צובר ניסיון ומסוגל לצאת לשטח בכוחות עצמו.

אצלנו כל עובד הוא מומחה לאיתור נזילות, ואנחנו עומדים מאחורי כל אחד מהם.

מומחיות

עד עכשיו דיברנו על ציוד משוכלל כמו מצלמה טרמית ועל ניסיון רב. כעת הגיע הזמן לדבר על השילוב של השניים.

מומחיות דורשת את הניסיון המעשי בכלים המעשיים. המשמעות היא שאם יבוא בעל מקצוע עם ניסיון, אבל בלי ניסיון ספציפי בשימוש בכלים טכנולוגיים מסויימים או באיתור נזילות ספציפיות – הניסיון שלו לא יהיה שווה הרבה.

באותה מידה שאם יבוא איש מקצוע עם ידע מקצועי נרחב במצלמות טרמיות, אבל הוא מעולם לא היה בשטח ועשה עבודה בפועל – הידע שלו לא שווה יותר מדי.

הצוותים שלנו נהנים מניסיון, מידע מקצועי וממומחיות. לא סתם בחרנו לקרוא לעצמנו המומחים לאיתור, ואנחנו עומדים מאחורי השם הזה.

(צילום: Dario Sabljak)