איתור נזילות בצנרת

המקצועיות, הידע והטכנולוגיה המתקדמת של המומחים לאיתור זה השקט הנפשי שלך

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

מכשיר מתקדם לאיתור נזילות בלי לשבור קירות

איתור נזילות מים בקירות בצורה מקצועית

בצורה מדויקת ללא שבירה של קירות

צוות מקצועי ומיומן עם ניסיון

כי יש לך על מי לסמוך

שימוש במכשירים המתקדמים ביותר

כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

הצנרת נמצאת באחוריי הקלעים של הבית שלכם – מאחורי הקירות, הארונות והרצפות. בלי שאתם יודעים היא הולכת ומתבלה, מתמלאת חלודה ולעיתים גם מתמלאת נזילות.

את הנזילות האלה אתם לא תרגישו כל כך מהר אלא אם תפקחו עיניים היטב – חשבון מים שעולה, ריח של טחב ועוד תופעות. את התופעות העתידיות אתם כבר תרגישו ובשלב זה אתם בטוח תפנו לאינסטלטור לאיתור נזילות בצנרת. התופעות המאוחרות הן עובש, כתמים בקיר ועוד.

למה חשוב לטפל בנזילות בהקדם?

  1. ככל שתקדימו לטפל הנזק יצטמצם וכך ההוצאות על התיקון יצטמצמו.
  2. נזילות גורמות לעובש וזה גורם לנזק בריאותי קשה לעיתים קרובות.
  3. תיקון הנזילות יגרום לנזק אסתטי בבית לזמן מסוים ולבלגן במרחב הפרטי שלכם.

באיזה חלקים של הצנרת יש נזילות?

יש שלוש מערכות של צינורות – מערכת ההסקה, מערכת אספקת המים ומערכת הביוב והדלוחין. עליכם לבדוק באיזו מהמערכות יש נזילה ואז לבצע בדיקה מדויקת יותר, כלומר באיזה צינור ובאיזה מיקום הנזילה מתרחשת. בדיקה מערכתית לפני בדיקה מדויקת חוסכת זמן ומאפשרת לכם למקד את חיפוש הנזילה לאזורים רלוונטיים.

איתור נזילות בצנרת – איך עושים את זה?

קודם כל עליכם להזמין חברת איתור נזילות. החברה תבצע את כל הבדיקות הנחוצות כיוון שלה יש את הכלים והידע ואתם עלולים רק להחמיר את המצב. בעבר לא היו שיטות טכנולוגיות מתוחכמות לכן נאלצו לשבור קירות ורצפות על מנת לאתר נזילות בצנרת. כיום הנזק והעבודה הקשה נחסכים וניתן לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר –

  1. איתור נזילות מים במצלמה טרמית – מצלמה טרמית היא מצלמה שממפה את המרחב על פי רמות החום. לאזור מלא בלחות (אזור הנזילה) יהיה טמפרטורה גבוהה יותר באופן טבעי וכך האינסטלטור לאיתור נזילות ידע להבחין מה מיקום הנזילה. המצלמה מתאימה לרוב המקרים, חוץ ממקרים בהם הצנרת מוסתרת ורחוקה או שהיא מובילה רק מים קרים.
  2. גז חנקן – זהו גז לא מסוכן אותו האינסטלטור יחדיר לצינור. במקום בו יש נזילה, כלומר חריץ, הגז יחמוק והאינסטלטור יזהה את זה באמצעות מכשיר איתור גז. זוהי שיטה טובה בעיקר בזכות היכולת שלה להגיע לעומקים גדולים – צינורות בעומק של 12 מטר מתחת לאדמה.
  3. מכשיר אקוסטי – המכשיר מועבר במקומות קרובים לצנרת והוא מסוגל לשמוע רעשים שאוזן אנושית לא שומעת. במקום בו יש רעש הוא יאותת והאינסטלטור יאתר את הנזילה.
  4. יש מקרים שאין ברירה אלא לשבור קיר או רצפות. אל תנסו להתנגד לזה כי אי אפשר להמשיך לחיות עם נזילה כי זה מסוכן לבריאות ויהרוס את הבית שלכם בטווח הרחוק. הצעד שאתם יכולים לעשות זה לשמוע חוות עדת של אינסטלטורים שונים ולקבל החלטה בעצמכם.

חברת איתור נזילות

תוכלו למצוא היום מגוון חברות שמתמחות באיתור נזילות בצנרת. נציג בפניכם את הקריטריונים הכי חשובים בבחירת חברת איתור נזילות

  1. וודאו לפני הכל שאכן יש לכם נזילה – סגרו את כל מקורות המים וראו אם מונה המים זז – אם הוא זז כנראה שיש נזילה. בנוסף, תוכלו לבדוק שלא מדובר בנזילה בדוד השמש.
  2. סכמו מראש עם האינסטלטור שהזמנתם מה יקרה אם הוא לא יאתר את הנזילה, הרי לא תרצו לשלם לו את הסכום המלא. הדבר הנהוג הוא לשלם בין 150 ל- 400 שקלים.
  3. המלצות – לפני הכל בדקו שלחברה יש המלצות ושמעו את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים.
  4. לא כל אינסטלטור הוא גם מאתר וגם מתקן. כדאי לכם לברר מראש מה הוא בדיוק יכול לעשות ואם אתם בטוח צריכים גם תיקון אל תפנו לאחד שהוא רק מאתר כי זה יעלה לכם יותר להזמין שני אינסטלטורים שונים.
  5. בדקו לפני שהוא מנפיק לכם דו"ח על הביקור. הדו"ח ישמש אתכם אם תצטרכו לשלם לו במידה ויש לכם ביטוח דירה, ובכל מקרה עדיף שיהיה לכם אותו.
  6. איתור נזילות עולה 1200 שקלים ומעלה, אל תתפתו לבחור באחד זול במיוחד כי הנזק שהוא יעשה עלול לעלות לכם ביוקר.

סיכום

איתור נזילות בצנרת זה תחום שחשוב שכל אחד יהיה בקיא בו כיוון שזה יכול לקרות לכולנו. הזמינו חברת איתור נזילות אמינה ואיכותית לפי הכללים לעיל. בהצלחה!

השירותים שלנו

01

איתור נזילות מים באמצעות מכשור מתקדם ובלי לשבור קירות ללא צורך

02

תיקון נזילות על ידי אינסטלטורים מקצועיים בעלי ניסיון רב

03

גילוי נזילות ללא הרס - בלי בלאגן מיותר ותוך חיסכון כספי

04

איתור נזילות, סתימת נזילות ואיטום - שירות הוליסטי ופתרונות מתקדמים

מאמרים אחרונים