איתור נזילות ברעננה

איתור נזילות ברעננה זה רק המומחים לאיתור! אנחנו נותנים שירות ברעננה ובכל איזור השרון מזה שנים רבות, ויש לנו מוניטין של מאות לקוחות מרוצים!

רפרוף מהיר

המומחים לאיתור זמינים לתת שירות של איתור נזילות ברעננה בכל שעות היממה, ובכל ימות השבוע! אנחנו כאן כדי לתת שירות מקצועי, אמין ומהיר עבור כלל לקוחותינו, בכל איזורי השירות שלנו.

כשמדובר באיתור נזילות, אנחנו ממליצים לכם להרים אלינו טלפון, כדי לקבל שירות מאנשי מקצוע שנמצאים בתחום הזה שנים רבות, ומעניקים שירות לעשרות לקוחות בכל חודש. עם מוניטין וניסיון כמו שצברנו בשנים האחרונות – אנחנו בטוחים שתצאו מרוצים!

איתור נזילות ברעננה במצלמה תרמית

הרבה פעמים אנשים חושבים שאם יש להם נזילה בצנרת, או אם הם חוששים שיש להם נזילה כזאת, הם יכולים להתקשר לכל אינסטלטור ברעננה, גם אם הוא לא מתמחה ספציפית באיתור נזילות מים.

האמת היא שזו טעות, ואפילו טעות חמורה שיכולה לעלות לכם לא מעט כסף וכאבי ראש. בשורה התחתונה, כדי לאתר נזילות צריך ידע מקצועי ספציפי וציוד מיוחד, אחרת מדובר בניסוי וטעיה על חשבונכם.

כך לדוגמא, אם אתם זקוקים לשירות של איתור נזילות ברעננה, כדאי לכם לוודא שאתם פונים לאנשי מקצוע שמשתמשים במצלמה תרמית. מדובר בציוד משוכלל ויקר מאוד, ולכן לא כל אינסטלטור מחזיק אותו.

מצלמה תרמית היא אינה מצלמה רגילה, אלא מצלמה מתקדמת שמזהה טמפרטורות. בעזרת המצלמה הזאת, ניתן לזהות שינויי טמפרטורה בתוך הקירות, שמעידים על תנועה של מים.

כאשר אין נזילה, ניתן לראות במצלמה את המים בתוך הצינורות. אך אם יש נזילה, ניתן לראות כתמי טמפרטורה ללא צורה מוגדרת, שמעידים על כך שיש מים שיוצאים מהצינורות – בין אם מדובר בצינורות של אספקת מים ובין אם מדובר בצינורות של מערכת הניקוז והביוב.

כאשר אינסטלטור מגיע ללא מצלמה תרמית לעבודה של איתור נזילות ברעננה, הוא צריך לחפש את מקור הנזילה בכלים מיושנים של פעם, שכוללים שבירה והרס של קירות בניסיון לאתר את הנזילה. מבחינתכם, המשמעות היא בלאגן נוראי, אבק ולכלוך. בנוסף, ניסיונות של זיהוי נזילות בשיטות מיושנות כאלה נחשבים פחות מדוייקים, וסיכויי ההצלחה שלהם נמוכים יותר.

מה גם, שחציבה בקירות הבית בניסיון לאתר את הנזילה, עלול בסופו של יום לעלות לכם ביוקר, הרבה יותר מעלות האיתור של מאתר נזילות מקצועי, שמגיע עם ציוד מתאים. הרי לא תשאירו את הקירות שבורים, נכון? גם החציבה וגם התיקון שלהם יעלו לכם לא מעט כספים.

איך אפשר לזהות נזילות בצנרת הביתית?

הרבה פעמים אנשים אינם בטוחים אם יש להם נזילה או לא. לכן, אספנו לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לזהות אם יש לכם נזילה, ואם אתם צריכים איתור נזילות ברעננה.

דבר ראשון, הרבה פעמים מי שיתריע על כך שעלולה להיות לכם נזילה הם השכנים מלמטה. אם יש לכם נזילה בצנרת, ברוב המקרים המים יחלחלו למטה, ופתאום יופיעו כתמי רטיבות (ואף יותר מזה) אצל השכנים מלמטה.

יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם השכנים חושבים שהנזילה מגיעה מהצנרת הפרטית של הדירה שלכם, אך בפועל הנזילה מגיעה ממקור אחר, כמו הצנרת של הבניין עצמו. מאתר נזילות מקצועי יוכל לאשר או להפריך זאת.

שיטה נוספת לזהות אם יש לכם נזילה בבית היא על ידי סגירת כל הברזים בבית, ובחינה של שעון המים. אם הוא ממשיך להסתובב למרות שכל הברזים סגורים – יש לכם נזילה. עכשיו רק צריך להבין בדיוק מאיפה הנזילה יוצאת, ולתקן אותה.

חשוב להבין שישנם מקרים שבהם מדובר בנזילה איטית – טפטוף איטי של מים בצנרת – ולכן יהיה קשה לזהות מיד שיש נזילה בשיטה הזאת. לכן, כדאי לצלם את שעון המים כאשר אתם יוצאים מהבית לזמן רב ככל האפשר, ולבדוק אם יש שינוי במד המים כאשר אתם חוזרים. כמובן שאסור לשכוח לוודא שכל הברזים סגורים לפני שאתם יוצאים.

סיכום

אם אתם זקוקים לבעל מקצוע לטובת איתור נזילות ברעננה, חשוב מאוד שתצרו קשר עם מומחה לאיתור נזילות, שיש לו את הידע, הניסיון והציוד המתאים לעבודה מסוג זה.

אנחנו כמובן ממליצים לכם להרים אלינו טלפון ולהצטרף למאות הלקוחות המרוצים שלנו, אבל כמובן שההחלטה בידיים שלכם. אנחנו נשמח לתת את השירות הטוב ביותר שאנחנו יודעים לתת.