איתור נזילות בראש העין

אם אתם זקוקים לשירות של איתור נזילות בראש העין - הגעתם למקום הנכון. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר כדי לקבל את השירות המקצועי ביותר שיש

רפרוף מהיר

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בצנרת ואתם צריכים להזמין איתור נזילות בראש העין – הגעתם למקום הנכון, ואנחנו כאן בשבילכם.

איתור נזילות מים – המומחים לאיתור נותנים שירות בכל רחבי הארץ, והצוותים המקצועיים שלנו יכולים להגיע אליכם בתוך זמן קצר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו, ואנחנו בדרך.

איתור נזילות בראש העין

זה לא משנה אם אתם גרים בשכונות הישנות: אביב, הרקפות, צה"ל, רמב"ם, שבזי ומשכנות המוזיקה, או בשכונות החדשות: גבעת טל, מצפה אפק, גבעת הסלעים ונווה אפק (הצבאית והאזרחית) ופסגת טל – אנחנו ערוכים לתת לכם שירות.

יש לנו לא מעט לקוחות בראש העין, גם בקרב התושבים הוותיקים וגם בקרב התושבים החדשים, ואנחנו תמיד שמחים לקפוץ לבקר ולתת שירות.

מדוע חשוב לטפל בנזילות בצנרת?

ישנן כמה סיבות קריטיות שבגללן חשוב מאוד לטפל כמה שיותר מהר בנזילות שמתרחשות בצנרת הבית, ובגללן רצוי להזמין איתור נזילות בראש העין בדחיפות. נמנה את הסיבות האלה מהברורה ביותר לפחות מוכרת.

בזבוז מים

הסיבה הברורה ביותר שבגללה כדאי להזמין איתור נזילות בראש העין כמה שיותר מהר היא פשוט מאוד חיסכון במים.

נזילה בצנרת גורמת לכך שהמים לא מפסיקים לצאת, ולכן חשבון המים צפוי לעלות בהתאם. נכון, לפעמים מדובר בנזילה קלה יחסית, או טפטוף חלש, אבל לאורך זמן טיפה ועוד טיפה מצטברים לשלולית גדולה שיכולה לעלות לכם הרבה כסף.

חשוב לזכור שבמקרה של נזילה ברורה בצנרת, שגוררת זינוק בחשבון המים החודשי, ניתן לבקש זיכוי מתאגיד המים המקומי, עין אפק, לאחר הטיפול בנזילה.

פגיעה בתשתיות הבית

נזילת מים שמתרחשת בתוך קירות הבית עלולה לפגוע בתשתיות הבית. הפגיעה הפשוטה ביותר היא פגיעה קוסמטית, כגון התנפחות של הצבע, נפילת טיח וכיוצא בזה.

ככל שהמים ממשיכים לחלחל, הם עלולים להגיע גם ליסודות הברזל שמחזיקים את עמודי הבטון של שלד הבית. ברגע שמים יגיעו לאותם ברזלים, הם עלולים לגרום לקורוזיה, להתנפחות ולבקעים בבטון – דבר שעלול לגרום לבעיה רצינית מאוד בתשתית המבנה.

סכסוכי שכנים

כאשר מדובר על נזילה בדירה בבניין משותף, פעמים רבות המים יחלחלו כלפי מטה, ויצרו כתמי רטיבות (ואף יותר מזה) אצל השכנים. במקרים רבים, השכנים מלמטה הם הראשונים שיתריעו על כך שיש לכם נזילה בצנרת.

ככל שייקח לכם יותר זמן להזמין איתור נזילות בראש העין, כך הצרות עם השכנים רק יגדלו, ואף אחד לא רוצה סכסוך מיותר כזה. הרי אתם יודעים מה אומרים: עדיף שכן קרוב מאח רחוק, לא?

פגיעה בריאותית

הרבה אנשים לא יודעים את זה, אבל נזילת מים עלולה לגרום לפגיעה בריאותית, בעיקר במערכת הנשימה. מקומות לחים מהווים כר גידול פורה לפטריות ולעובש.

על מנת להתרבות, פטריות ועובש משחררים לאוויר נבגים – חומרים קטנים קטנים – שנישאים באוויר ומקווים להגיע למקומות לחים ומוסתרים, על מנת להתפתח שם.

הנבגים האלה עלולים להיכנס למערכת הנשימה שלנו מכיוון שהם נישאים באוויר, ולפגוע בה. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר על ילדים קטנים, על אנשים מבוגרים או על אנשים שמתמודדים עם בעיות במערכת הנשימה.

סיכום

במידה ויש לכם נזילת מים, או שיש לכם חשד לנזילה כזאת, ואתם לא יודעים מה המקור שלה, כדאי מאוד להזמין בהקדם איתור נזילות בראש העין.

ככל שתחכו יותר זמן, יש סיכוי גבוה שההוצאות שלכם יהיו גבוהות יותר בגלל הצורך לתקן עוד ועוד תשתיות שנפגעו בשל הנזילה, בין אם בדירה שלכם ובין אם אצל השכנים או בחללים המשותפים בבניין.

איתור נזילות מים – המומחים לאיתור זמינים לתת שירות בראש העין ובכל האיזור. אנחנו כאן בשבילכם.