איתור נזילה בתקרה

מה גורם לנזילה בתקרה? למי פונים בשביל איתור נזילה בתקרה? מה עושים במקרה כזה? כל התשובות - כאן

רפרוף מהיר

איתור נזילה בתקרה זו עבודה למומחים לאיתור, ואנחנו עושים זאת כבר שנים רבות בהצלחה רבה. כאשר מדובר על נזילה בתקרת הבית, יש לכך כמה גורמים אפשריים.

מה עלול לגרום לנזילה בתקרה?

כאמור, ישנם כמה גורמים שעלולים לגרום לרטיבות בתקרת הבית. במידה ואתם מזהים רטיבות בתקרת הבית, כדאי לפנות לגורמים מקצועיים שמבצעים עבודות של איתור נזילה בתקרה, על מנת לוודא מה המקור שלה ולהבטיח שהיא לא תחזור.

איטום לקוי של הגג

איטום לקוי של הגג, בין אם מדובר בגג שטוח, גג רעפים או כל דבר כזה, עלול לגרום לרטיבות בתקרת הבית. בדרך כלל, במקרים כאלה נראה רטיבות בעיקר בחורף, לאחר גשמים מרובים.

יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם פיצוץ של דוד שמש או של צנרת מים כזו או אחרת על הגג עלולים לגרום להופעת רטיבות בתקרה.

איטום לקוי אצל השכנים

במקרים רבים שבהם מופיעה רטיבות בתקרת הדירה, הדבר עלול להיגרם בשל איטום לקוי אצל השכנים מלמעלה.

ברוב המקרים, מדובר על איטום לקוי ברצפת המקלחת, דבר שגורם לכך שמים יחלחלו בין המרצפות עד שיגיעו לתקרה של הדירה מתחת.

יחד עם זאת, לעתים מדובר בבעיית איטום במקום אחר, ולא במקלחת או בשירותים. כדי לאתר בדיוק את מקור הרטיבות והנזילה, מומלץ לפנות למקצוענים שנותנים שירות של איתור נזילה בתקרה ועדיף לפנות לכאלה שעושים שימוש במצלמה טרמית.

פיצוץ בצנרת

צנרת המים בבניין או בבית עלולה להינזק ולהתבלות עם הזמן, דבר שעלול לגרום לפריצה של הצנרת ולזרימה של מים בתוך קירות הבית.

לפעמים מדובר בזרימה מסיבית של מים, אך לפעמים מדובר בטפטוף איטי ועקשן. בכל מקרה, לאחר זמן מה אתם צפויים לראות את השלכות הנזילה הזאת בקירות הבית, או בתקרה – תלוי במיקום הצינור.

מה עושים במקרה של רטיבות בתקרה?

במקרה שזיהית רטיבות בתקרה, חשוב להביא איש מקצוע לביצוע עבודה של איתור נזילה בתקרה. רק לאחר הבנה של מקור הנזילה, ניתן להבין מה הטיפול הדרוש כדי לעצור אותה ולמנוע הישנות שלה.

אם מדובר על בעיית איטום של גג הבניין, יש לפנות לאנשי מקצוע מתחום איטום הגגות על מנת לבצע איטום של הגג מפני גשמים וכיוצא בזה.

במידה ומדובר על בניין משותף, מומלץ לפנות לוועד הבית מכיוון שמדובר בשטח ציבורי של הבניין ועל כל בעלי הדירות להשתתף בעלות האיטום.

אם מדובר על נזילה מהשכנים למעלה, יש לפנות אליהם בדרישה לטפל במקור הנזילה. במקרה של חוסר שיתוף פעולה, ניתן לפנות לגורמים משפטיים על מנת לחייב את הדיירים לתקן את הליקוי, אך כמובן שכמו תמיד, עדיף להגיע להסכמה ולשיתוף פעולה בצורה נעימה תוך שמירה על יחסי שכנות טובים.

במקרים רבים, אם יש ביטוח לנכס, ייתכן שהוא מכסה גם נזקים בשל רטיבות בתקרה. מומלץ לבדוק את הפוליסה שלך, ולהציע לשכן מלמעלה לבדוק את הפוליסה שלו, על מנת לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

בכל מקרה, לפני שאתם מבצעים כל פעולה, חשוב לבצע איתור נזילה בתקרה על מנת להבין בדיוק מה המקור שלה, וכך לזרז עניינים ולהקדים את הטיפול בליקוי.

לפרטים נוספים על איתור נזילה בתקרה ולקבלת הצעת מחיר, אנחנו מזמינים אותך לפנות למומחים לאיתור – ולקבל את השירות המקצועי והאמין שאנו מעניקים לכלל לקוחותינו.